Innkalling til årsmøte til Kjemidagen

Kjemidagen19 ble avholdt 30. oktober og det er nå klart for årsmøte. Møtet vil avholdes 19. november fra kl. 18:30 i R5. Alle med tilknytning til Høiskolens Chemikerforening oppfordres til å delta for å lære mer om hvordan Kjemidagen drives.

De viktigste punktene på årsmøtet blir en oppsummering av årets Kjemidag, gjennomgang av foreløpig regnskap for Kjemidagen19 og valg av nytt styre til Kjemidagen20.

Tentativ saksliste:

1. Velkommen

2. Valg og godkjenning av ordstyrer og referent

3. Gjennomgang og godkjenning av dagsorden

4. Evaluering av Kjemidagen19

5. Tilbakemeldinger fra bedrifter og studenter

6. Gjennomgang av økonomi

7. Valg av nytt styre

8. Eventuelt

9. Møtekritikk

10. Møtet avsluttes

Kjemidagen består av et styre på 5 personer: Leder, nestleder, økonomisjef, PR-sjef og riggesjef. For 2020 har HC leder og Timini nestleder, mens de tre resterende stillingene fordeles mellom HC og Timini. Alle medlemmer av HC og Timini kan stille til styret i Kjemidagen, men kandidater fra Indkom og NDP er foretrukket. Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å stille eller ønsker mer informasjon om vervene. Vi gjør oppmerksom på at det kun er medlemmer i Indkom og NDP som har stemmerett under Kjemidagens årsmøte.

Oversikt over de ulike stillingene i styret:

Leder (kun kandidater fra HC for Kjemidagen2020):

• Kjemidagen20-styrets leder

• Ha generell oversikt

• Ha ansvaret for presentasjoner, motivasjonsforedrag og sommerjobbmaraton i forbindelse med Kjemidagen

• Være kontaktperson for bedrifter, Indkom/NDP/Orgkom og studenter som jobber på dagen

• Sende ut informasjon til bedrifter som deltar

Nestleder (kun kandidater fra Timini for Kjemidagen20)

• Bistå leder i administrativt arbeid

• Hovedansvar for banketten

Økonomisjef

• Søke om støtte fra institutter

• Budsjett

• Ansvar for inn- og utbetalinger, fakturere bedrifter

• Regnskap

PR-sjef

• Lage og trykke plakater, flyers ++

• Lage promofilm

• Sørge for promotering på sosiale medier

• Kontakt med PR-gruppa i Orgkom/3.klasse

Riggesjef

• Kontakt med byggsikring, vaktmester og faglærere for standplasser og forelesningssal

• Lage standkart, alt praktisk angående stands

• Kontakt med riggegruppa orgkom/3.klasse

Alle diskusjoner og avgjørelser tas i fellesskap, og hele styret jobber sammen. Dette gjelder særlig kontakt av bedrifter. Kontakt med bedrifter gjøres i hovedsak av styret, men man får mye hjelp av både Indkom, NDP, Orgkom og 3. klasse til selve gjennomføringen av oppgavene.

Vel møtt!

Mvh