Kjemidagen arrangeres onsdag 25. oktober!

Kjære chemikere!

Kjemidagen arrangeres for 15. gang, onsdag 25. oktober i Realfagsbygget!
Kjemidagen er en karrieredag arrangert av og for sivilingeniører innen Nanoteknologi og Industriell kjemi og bioteknologi på NTNU. Vi i Kjemidagen er opptatt av å skape god kontakt mellom studentene og aktører i næringslivet. Av den grunn er Kjemidagen en fantastisk anledning for bedrifter og studenter å komme i kontakt med hverandre. Vi i Kjemidagen-styret håper å se så mange som mulig av dere flotte Chemikere blant de spennende bedriftene onsdag 25. oktober!

Årets 33 deltagende bedrifter er: Jotun, GE Healthcare, Borregaard, NOAH, Hydro, Yara, Cambi Group, Linde, Norconsult, SINTEF Energi, Worley Origo Process, Mapei, Vectron Biosolutions, Morrow Batteries, Pharmaq, Carbon Circle, Bergen Carbon Solutions, Rana Gruber, Franzefoss Minerals, Boliden Odda, Institutt for energiteknikk (IFE), Nykode Therapeutics, Dynea, Elkem, Ranheim Paper & Board, TINE, Equinor, Norske Skog, RISE PFI, Zimmer & Peacock, Vianode, Reinertsen New Energy og Nammo.

I tillegg kommer Institutt for kjemisk prosessteknologi (IKP) og Samarbeidsforum.

Program:
Kl. 10:00                Åpning med ballongslipp (utenfor R1)
Kl. 10:15 - 15:00    Bedriftsstands
Kl. 10:15 - 15:00    Speedintervju
Kl. 11:00 - 13:00    CV-fotografering (i R21)
Kl. 11:15 - 12:00    Sommerjobbmaraton (i R8)
Kl. 12:15 - 13:00    Motivasjonsforedrag v/ Linn-Kristin “Linka” Riegelhuth Koren (i R5)
Kl. 13:15 - 14:00    Jobbmaraton (i R8)
Kl. 18:30                Bankett på Frimurerlogen

Det skal avholdes sommerjobbmaraton, jobbmaraton, og speedintervju, noe som er en ypperlig anledning til å lære om ulike jobber man kan ha både under og etter studieløpet. Sjekk ut Kjemidagen sine arrangement på Facebook for å se hvilke bedrifter som deltar på de tre nevnte arrangementene!

Følg gjerne Kjemidagen på Instagram, Facebook, og LinkedIn for å lettere få med deg oppdateringer og andre nyheter!

Skrevet av Hilde-Marie Hulleberg Gransjøen

Publisert 18. oktober 2023 14:40