Nasjonal konferanse om studenters livskvalitet, 2.-3.november 2023!

Studiebynettverket StudyTrondheim sammen med prosjektet InMyExperience ønsker hjertelig velkommen til Trondheim og Scandic Lerkendal, for nasjonal konferanse om studenters livskvalitet, 2.-3.november 2023!

Studenter er fremtiden!

• Hva skaper gode studentliv?
  • Hvordan skaper vi et sosialt bærekraftig samfunn for unge og studenter?

Dette er sentrale tema i den nasjonale konferansen om studenters livskvalitet 2-3 november i Trondheim. I denne konferansen er det håp og handling i sentrum. Gjennom studenters egne fortellinger og oppdatert folkehelsekunnskap, vet vi mye om hva som virker. Hvordan gjør vi mer av det? Hvordan kan vi alle trekke i samme retning fremover?

Målet er at vi skal gå fra konferansen med bevissthet om hva som virker, med handlekraft og virkelyst, klare til å bli med på en felles dugnad. Uansett om du jobber med studenthelse, i skole, kommune, fylke, universitet, privat og offentlig næringsliv, er forelder og/eller er en del av frivilligheten så er du en viktig del av denne dugnaden! Unge og studenter er fremtiden, fremtiden bygges i dag – og den bygges av oss!

Mer informasjon, program og påmelding finner du her: Konferanse - In My Experience Påmeldingsfrist 16. Oktober

Skrevet av Kurt-Inge Midtbø

Publisert 17. oktober 2023 10:08