Stilling hos SitLabs

Hei dere!
Er du en engasjert og kreativ student som ønsker å forme et meningsfullt studentliv? Da har vi en spennende mulighet for deg! Sit Labs søker etter lidenskapelige studenter som ønsker å være med på å skape positive endringer og bidra til sosial bærekraft gjennom innovative prosjekter.

Sit Labs er drevet av engasjerte studentinnovatører som arbeider målrettet for å takle komplekse samfunnsutfordringer og fremme sosial bærekraft. Gjennom tidligere prosjekter som Digilounge, Drivhuset, Studentfond og Studentenes bærekraftsmål, skaper vi en inkluderende plattform for kunnskapsdeling, entreprenørskap og sosial bærekraft. Vårt mål er å gi deg som student de verktøyene og støtten du trenger for å bidra til positiv forandring.

Stillingen finner dere her

Videre skal vi holde en workshop på Hyfer den 23.september, hvor vi ønsker studenter.
Som takk, ønsker vi å gi et gavekort på 500kr, om du ønsker å være med på dette ta kontakt
med gina.aarheim@sit.no

Skrevet av Celine Hansen