AquaNor Studentdagen og Student Camp

I samarbeid med Brohode NTNU er HC invitert til AquaNor Studentdagen og Student Camp!

Verdens største messe for akvakultur-teknologi Aqua Nor kommer til Trondheim 22-24. august! Utstillere fra inn- og utlandet vil vise sine produkter og tjenester og det er ventet mer enn 25 000 besøkende. Det er en messe som ikke bare er relevant for teknologer, men også for natur- og samfunnsvitere, økonomer og alle som er nysgjerrig på hva havbruksbransjen har å by på. Studenter fra alle studieretninger ved NTNU inviteres til å Delta på Studentdagen 2023 - Aqua Nor – torsdag 24. august. Meld deg på allerede nå slik at du er sikret en plass på messa som setter studenter i sentrum.

I tillegg organiseres det historiens første Aqua Nor Student Camp. Det er et 3-dagers arrangement (21-24. aug) som gir deg en unik mulighet for å bli kjent med havbrukssektoren og med andre studenter (også fra andre universiteter). Frist for å søke er 15. juni! Det er plass til 25 studenter  totalt. Hovedpremie er 10 000 kr / gruppe.

Meld deg på nå!

Skrevet av Olaug Marie Aalen