Kronerulling for Samfundet

I forbindelse med Studentersamfundets nybygg, som skal stå klart Januar 2024, har Samfundet satt i gang en innsamling. For å oppfordre til donasjoner er det også blitt opprettet en konkurranse mellom linjeforeningene!

Hva er nybygg?
Nybygget skal ha plass til mer av aktivitetene de allerede har på Samfundet. Det skal bygges nye konsertscener, en blackbox, serveringslokaler og gode arbeidslokaler. Det skal bli plass til aktiviteter for flere, både frivillige, publikummere og andre foreninger. Nybygg har fått pengene som trengs til å bygge, fra blant andre NTNU, Velferdstinget, Trondheim kommune, Sit og Reitangruppen. Totalt trengs det 245 millioner til prosjektet, så arbeidet med finansiering pågår fortsatt. Bygget er planlagt å stå klart Januar 2024.

Som takk til ditt bidrag vil du få:

• Ved bidrag på 1000 kr, eller mer, vil du få navnet ditt på en vegg i nybygget. Her vil det være en oversikt over de som har bidratt økonomisk til at nybygget blir realisert.
  • Ved bidrag på 10 000 kr, eller mer, vil du få navnet ditt på en stol i Storsalen, hjertet av Samfundet. Det er fastmonterte seter. I tillegg vil du få navnet ditt på en vegg i nybygget.
  • Det høyeste bidraget vil få mulighet til å navngi backstage til konsertscenen i nybygget.

Foreningskonkurransen
Det vil være en foreningskonkurranse hvor donasjonene fra linjeforeninger og gjenger på samfundet vil bli telt opp. Vinneren av konkurransen vil få spandert en gallamiddag på Studentersamfundet!
Vi ønsker å presisere at dette innlegget kun er til informasjon, og ikke en oppfordring om å donere. Om man derimot ønsker å donere må man gjerne gjøre det.

Skrevet av Olaug Marie Aalen

Publisert 8. februar 2023 11:26