Kjemidagen arrangeres onsdag 26. oktober!

Kjære Chemikere!

Onsdag 26. oktober arrangeres Kjemidagen for 14. gang i Realfagbygget!

Kjemidagen er en karrieredag arrangert av og for sivilingeniører innen Nanoteknologi og Industriell kjemi og bioteknologi på NTNU. Vi i Kjemidagen er opptatt av å skape god kontakt mellom studentene og aktører i næringslivet. Av den grunn er Kjemidagen en fantastisk anledning for bedrifter og studenter å komme i kontakt med hverandre. Vi i Kjemidagen-styret håper å se så mange som mulig av dere flotte Chemikere blant de spennende bedriftene onsdag 26. oktober!

Årets 32 deltagende bedrifter er: Jotun, GE Healthcare, Borregaard, NOAH, Hydro, Yara, Cambi Group, Worley Origo Process, Cealtech, Thermo Fisher, Kongsberg Gruppen, Mapei, Vectron Biosolutions, SINTEF, Morrow Batteries, Skretting AI, Franzefoss Minerals, BASF, Pharmaq, MM Karton FollaCell, Institutt for energiteknikk (IFE), Nykode Therapeutics, Dynea, Elkem, Ranheim Paper & Board, TINE, Equinor, Norske Skog, RISE PFI, Zimmer & Peacock, Vianode, og Nammo.

I tillegg kommer følgende tre institutter ved NTNU: Institutt for kjemi (IKJ), Institutt for materialteknologi (IMA), og Institutt for kjemisk prosessteknologi (IKP).

Program:
10.00               Åpning
10.15 - 15.00   Bedriftsstands
10.15 - 15.00   Speedintervju
11.00 - 13.00   CV-fotografering
11.15 - 12.00   Sommerjobbmaraton i R9
12.30 - 13.15   Motivasjonsforedrag v/ Dennis Siva Lie og Stian Sandø i R5
14.15 - 14.45   Jobbmaraton i R9
18.30               Bankett på Thon Hotel Prinsen

Det skal avholdes sommerjobbmaraton, jobbmaraton, og speedintervju, noe som er en ypperlig anledning til å lære om ulike jobber man kan ha både under og etter studieløpet. Sjekk ut Kjemidagen sine arrangement på Facebook for å se hvilke bedrifter som deltar på de tre nevnte arrangementene!

Følg gjerne Kjemidagen på Instagram, Facebook, og LinkedIn for å lettere få med deg oppdateringer og andre nyheter!

Skrevet av Vivi Gunnarsrud

Publisert 13. oktober 2022 14:18