Uke 35

Kjære Chemikere!

Årets fadderperiode fikk dessverre en brå slutt og mange er dessverre syke. Av den grunn er det ikke noen fysiske, sosiale arrangement i Høiskolens Chemikerforening denne uka, men det er masse å se frem til videre i semesteret! Listen med morsomme arrangementer og spennende møter blir bare lengre og lengre, så her er det bare å fylle inn i kalenderen sin når ting skjer, sånn at du ikke går glipp av noe.

Jeg ønsker også benytte sjansen her også til å minne om at Styret er tilgjengelige på e-post og telefon om du skulle ha behov for å prate med noen. Du kan kontakte oss på e-post (styret@hc.ntnu.no) og på telefon. Telefonnummer til alle i Styret ligger vedlagt.

Onsdag 01.09:
Bedriftspresentasjon med Cybernetica, kl. 18:00 i R7 for 4. klasse

Datoer fremover:
08.09: Styrets kontortid
11.09: Chemtrails
15.09: Styrets kontortid
18.09: LaavepHaest med Nabla (tentativt)
21.09: Stoormøte (tentativt)

22.09: Styrets kontortid
25.09: pSitting

Denne uken er det Kjellerstyret som skal vaske Kontoret. Minner om at det helst skal vaskes tidlig i uka.

June Mari Berge Trøan

VicepHormand i Høiskolens Chemikerforening