Invitasjon til fokusgruppe om Sit Kafe

Hei studenter!

Har du gått inn i kantinen på campus og blitt frustrert for at tilbudet enten oppleves som ikke godt nok eller for dyrt?

Nå er Sit Kafe på utkikk etter studenter til fokusgrupper for å utvikle tilbudet!

Er du sunn og prisbevisst (og tilgjengelig i Trondheim 23. april)?

Sit Kafe setter opp to fokusgrupper, fra 11-13 og fra 13:30-15:30.

Nå har du sjansen til å påvirke kilden for frustrasjonen direkte!

Du får til og med et gavekort på 300kr for bryderiet

Les informasjonen fra Sit Kafe under, og meld deg på via linken i bunnen

Vi Sit Kafe er opptatt av å ha et godt tilbud til alle dere studenter. Vi gjennomfører årlige studentundersøkelser for å få tilbakemelding på deres opplevelse av vårt tilbud. Det gir oss nyttig innsikt. Nå skal vi gjennomføre fokusgrupper med dere studenter for å få mer kunnskap, og kunne utvikle vårt mat- og drikketilbud.

Er du opptatt av å gjøre sunne og prisbevisste valg når det kommer til mat og drikke?
Da vil vi gjerne ha en prat med deg i en fokusgruppesamtale på 90-120 min den 23. april.

Ved å gjennomføre fokusgrupper ønsker vi å få enda bedre innsikt i hva dere som studenter legger vekt på i forhold til sunne og gode matvaner. Ved å delta vil du få et gavekort på kr 300 fra Sit Kafe.

I linken under finner du noen spørsmål og to alternative tidspunkt for deltakelse:

Skrevet av Hilde-Marie Hulleberg Gransjøen

Publisert 10. april 2024 15:56